MelekAnnesi52 kanamam yok şuanlık düşük riski 3 aya kadarmış 3 aydan sonrası normal die biliyorum
Oeki folbiolu kimisi yarım kullanıyomuş onu tam mı kullancam ? Bide eczaneye sordum dedim tok mu acmı herhangi bi bilgilendirme yapılmadı siz tokmu kullandınz?