altunergelini kimyasal bir ürünün kokusunu solumak, saç derimle temas etmesi durumu benim içime sinmiyor ben boyamıyorum hamilelikte. Zaten ilk üç ay doktorlar da yasaklıyor, sonraki aylarda bitkisel ise boyayabilirsiniz filan diyen doktorlar var sanırım. Keşke boyamadan sorsaydınız doktorunuza. Neyse olan olmuş diyelim de keratini yaptırmayın hiç değilse