Arkadaşlar postlarımdan görmüşsünüzdür belki 5 gün erken regl olmuştum ve reglim 4 gün kadar sürdü bugün sadece kahverengi geldi ama değişik bir şekilde sol kaşığım kalp atışı gibi ağrı giriyor sıra sıra ve göğüs uçlarım sızlıyor yani erken bunların olması bana saçma geldimyumurtlama dönemi bile değil daha bu akşam gusül alacağım çok afedersiniz yani gebelik ihtimali olabilir mi birde reglden 1 hafta önce kan verdim 1,20 çıktı reglin 2 günü hormon testi verdimbetayada bakmışlar 2,40 çıkmış şüphelendim açıkçası test yapsam mı diyorum