esmerrmm Kizlar 37 hafta 1gunluk dogum yaptim, bebege anestezi geçmiş küvezde iki gündür , makina ile nefes aliyor , bu durumu yaşayan varmı kac gun sonnra bebeginiz normale döndü size verdiler acaba
amayinedeiyiilerledim esmerrmm genel anestezi mi oldunuz acaba 🤔 Bilgim yok bu arada Allah şifa versin 🤲🏼💐
Eko93 esmerrmm benm de bebegim kovezde oksijenden ötürü. Bugün 12. Gün. Ancak ben spinal oldum ve anesteziden dolayi dgl muhtemelen doktor bir şey demedi neden olduğu belli değil bu durumun dedi
Rabiul esmerrmm geçmiş olsun ve hayırlı olsun canım hangi hastane de doğum yaptın ? Kağıthane de oturuyordun sanırım öyle hatırlıyorum. Genel anestezi de hızlı olmaları gerekiyor yoksa bebeğe geçiyor diye biliyorum inşallah kısa zamanda çıkar bebişin sağlıkla eve geçersiniz 🌸