Berilikom Zhraaltun benim oğlanda 32+2 geçen hafta gitmiştik 2030 kg 44 cm demişti uzun bir çocuk olucak dedi bakalım sağlıklı olsun larda💙🧿🙏
fitmom Zhraaltun benim de kontrolüm yarın 32+1 de bakalım kaç çıkıcaz. Ben de yarın bu postu açmayı düşünüyordum 😇
LenaM Zhraaltun merhaba! 30 haftalıkken bakmıştı dr iki hafta önce biri 1.654 biri 1.454 gr idi:) fakat bizde boylar ölçülemiyor ikiz olunca el kol birbirine giriyo🙈 perşembe günü gidicem kontrole 32+2 de inş bakalım kaç olmuşlar 🥰
Zhraaltun LenaM ikizde ayri bi heycan valla ya masallh rabbim saglikla kucağına almayi nasip etsn canm🤗
Awesome12 Merhaba ben 31 haftaligim bebegim 1700 gr 45 santim sizce iyimi bana sanki kilosu az gibi geldi ama doktorumuz çok iyi maşallah dedi şimdiden teşekkürler kızlar 😄😄
Awesome12 Zhraaltun yok canim herkez iyi diyoda nebiliym ben burdakileri görünce kilosu az gibi geldi sen kaç haftaliksin şuan
Zhraaltun Awesome12 bnde oyle dusuncelere kapiliyorm ara ara ama doktrdan daha iyi bilcek değiliz canm saglikli olsnlarda insllh 32 olduk canm
Gulhan2692 31.haftada kontrolümüz vardı 1800gramdi bakalım 33te tekrar gidicez merak ediyorum bende 😊
Awesome12 Zhraaltun inşallah sagligi yerinde olsun iyi olsun başka bisey istemiyorum da insan genede dusunceye kapilmiyo değil bide benimkinin boyu çok uzun 😄