Kizlar biz Kaynanamlarla altlı üstlü oturuyoruz. Nişanlıyken eşim 3.kati kendimize yaptı. Ama tapu yoktu. Ev bitti düğünümüz oldu babasına tapuyu alalım dedi hayır almıyorum bütün kardeşlerinin hakkı var dedi. Düğün öncesinde de orası senin evin demişti. Ne yapacağımızı şaşırdık. Sürekli kız kardeşleri bizimde hakkımız var orda deyip duruyorlar artık mobbing lerden bıktım. Annesiyle konuştum o xman dedim biz niye tek başımıza borca girip çatıya izolasyon yaptırdık bir sürü borcumuz oldu deidm. Herkesin borcu var deid. Buraya diktugumuz paraya mı yanayım yoksa uyguladıkları mobbing e mi yanım şaşırdık kaldik