mavibahar Tugce_12 aaa ben en başından beri Allah ne verdiyse yiyorum 🤭 Ketçap, mayonez, Fast food, çiğ köfte, Salam, sosis, çay, cips..
Tugce_12 Gebess95 Ay kız yicem valla canım istedi 😅 arada cips falan da yedim tabi insanın canı istiyor ya iyi yapmışsın arada kaçamak yapmaktan birşey olmaz 😅
Gebess95 Tugce_12 yani istiyor tabi ki bende abartmadan canım ne isterse az az yiyorum valla nabayim 😂
Tugce_12 mavibahar Oohh iyi yapmışsın kız bende arada yaptım kaçamak sucukta çok istedi canım ama niyeyse kokusundan midem bulandı yiyememiştim çiğköfte de yemiştim 😅😅
Tugce_12 Gebess95 Evet ya yemek sepetine girince herşeyi yiyesim geliyor gerçi 😅 yicem valla ya canım istedi
mavibahar Tugce_12 valla ben neredeyse her gün yiyorum 🤷🏻♀️ Aydan snr haftada 1 kadeh kırmızı ve beyaz şarap ta içmeyi düşünüyorum. Daha önceki hamileliğim de de yaptım. Sonuçta ben ne yersem bebeğim de tadına bakmış oluyor abartmadan yiyorum içiyorum. Şuan çocuğum 3 yaşında yemediği şey yok. Maşallah hep aç. Ben biraz buna bağlıyorum… Şimdi 4 aylık hamileyim aynen devam.
Sermec27 Tugce_12 valla ikinci oğlumda şekerm çıkmıştı hiç böyle şeyler yemedim bunda da şekerim çıkti diye dikkat ediyorum ama bazen böyle zararlı şeyler yiyorum yapacak bir şey yok çok incelemekte iyi değil biraz akışına bıraktım valla sağ ol 🥰
Esum48 Ben de en basindan beri yiyorum hamburger ketcap cips 🤣 abartmamak sartiyla 🤣 mayoneze yine de dikkat etmeye calistim pek yemedim de
Tugce_12 Esum48 Ay bende dikkat ettim hep ama artık canım istedi hamburger yemedim bak hiç onu da yiyim bu aralar 😅😅pizza yedim ama arada kaçamak yaptım tabi bende 🤭
Tugce_12 Sermec27 Ay valla evet ya onu yeme bunu yeme napalım yicez tabi arada insanız yani can çekiyor 🤭
Esum48 Tugce_12 bence caninin cektigini yememek daha kotu bi durum 😅 insanin burnuna kokuyor aklindan cikmiyor niye kendime de yavruma da iskence cektiriyim diyorum🤣
Sermec27 Tugce_12 ben evde yapıyordum hamburgeri şekerim çıkınca onu da yiyemedim ama keccap mayonez yiyorum yani 🥰