dilarakalman bende de ilk doğum 31+5 haftalıgim. Henüz bende bilmiyorum nasıl olucak ama, ben normal doğum daha korkusuz olur diye düşünüyorum. Daha rahat. Sezeryanla acı çekenler, günlerle ayağa kalkamayanlar falan oluyor. İnşallah Allah yolunu açar da, sağlıkla doğar bebeklerimiz🥰🥰