Zelihapinar haticekaratas aşılama ile hamile kalmıştım kimyasala döndü tam 1 sene sonra normal yol ile hamile kaldım şuan 25+4 ☺️ darısı isteyen herkesin başına inşallah
Sibelipekf Şubatta kimyasal gebelik yaşadım nisanda hamile kaldım. Çok kötü bir süreçti ama atlattım çok sukur