Mst12 kese yukarı dogru büyüyormuş o yüzden sıkışma hissi normal. dik otur . 2. yastıkla yat daha dik pozisyonda yatınca rahat edersin. ben bi ara yatamıyordum. sola yatmak da bebekler için daha iyi tavsiye edilen. sola yatınca rahat ediyorlarmış o yüzden hareketleniyor diyorlar