FatmaB_ Mucizem0301 6+2 yim günde 3 defa kullanıyorum başından beri. Coraspin de içiyorum. Haftada 1 defa iğne de vermişti doktor
Gulsedaa1 Mucizem0301 ben 21 22 haftalikken başladım kanamam geldi anlamadigimiz şekilde doktorum da şaşırdı 34.cu haftaya kadar kullandım gunde iki kere sabah aksam. Cok sukur suan 36+4 deyiz doğumu bekliyoruz