Arsenugre Anneler selam Pendik medipol ve emsey hastanesi arasında gidip geliyorum bu iki hastaneden birinde doğum yapmış doktor önerisi olan var mıdır
Yaprakdokumuseverr Arsenugre Ben 3 sene önce yaptım çok memnun kalmıştım hastaneden. Şimdi nerdeyse 40 ım. Bu sefer Aytekin hanıma gidiyorum. Heraldi doğururum bikaç güne yani temennim o yönde 😅
Yaprakdokumuseverr Meyranas Ben nasipse ssvd yapıcam 28 bin. Normal doğum 14 , zorunlu sezaryen 19 , isteğe bağlı 24 diye biliyorum ama değişicekmiş sanırım fiyatlar