SedaNur76 Kubracp bende Küçükçekmece deyim ilk doğumum batı Bahat hastanesi de oldu doktorum çok çok iyidi şehir dışına gitti şimdi Küçükçekmece hastanesine gidiyorum yeliz doktorun adı içime sinmeyen birşeyler var ama ne 😏 değiştirmeyi düşünüyorum