Deryamira tamam korkma son adet tarihin ne zaman. Ben ilk baktırdığımda 4,5 haftalıktım kese dahi yoktu. Zaten bu haftalarda gözükmez ki. Korkma sen iyi düşün. Ve 48 saatte 2 katına çıkıyor olmaz gerekiyor beta hcg. Bilmiyorum ama istersen gene de bi git. Ya da yarın sabahtan git. Endişe etmemeye çalış. Zerre kanaması olmayıp bebeği karnında ölen de çok şakır şakır kanayıp doğuran da yakın örnekler var çevremde. Zaten sağlıklı değilse düşüyor dedi doktor. Olacağına varır her şey Sakin kal