Sel-sel Kızlar iyi akşamlar bikaç gün önce kaset test yapmıştım silik çıkmıştı bugün adet olmam gerekiyordu olmadım akşam üzeri dayanamadım test yaptım bu şekilde çıktı 😌 şimdi ne yapmalıyım ne zaman kan vermeye gitmeliyim sizce
minnosbirkiz Sel-sel hayırlı olsun, bence 2-3 gün bekleyip ondan sonra kan vermeye gidin, yüksek bi betayla öğrenirseniz kan takibide ona göre daha rahat oluyor, sonrasında bir daha kan verip artışına baktırırsınız tamamdır ☺️
Sel-sel minnosbirkiz sağol canım 🥰 o zaman hafta içi bir gün gidip sağlık ocağında kan vereyim ben evimin karşısı zaten 😌
Sel-sel merveli9 yaa şeninde hayırlı olsun canım bende hafta içi gidip kan vericem bakalım kaç çıkacak 🌸
merveli9 Sel-sel tabiki biraz daha koyulaşmasını beklemek en doğrusu ama ben 4.5 senedir ilk kez böyle görünce bekleyemedim 🤣
Sel-sel merveli9 yaa insan dayanamıyor işte ben adetime 1 hafta kala başladım testlere 😅hayırlısı olsun hepimiz için 🙏
merveli9 Sel-sel amin canım inşallah 🤲gerçekten dayanılmıyor eşime kalsa bu günde kan verelim istiyordu🤣 neyseki ona uymadık 🤣
Sel-sel MelodyFairy sağol canım 🥰 hiçbir belirtim yok desem inanır mısın sadece bugün adet olmam gerekiyordu olmadım gününde olurum hep o yüzden dayanamayıp test yaptım ve böyle çıktı 😌
MelodyFairy Sel-sel ya ne güzel böyle belirsiz hamile olduğunu öğrenince de iyice sürpriz oluyor Sağlıkla ilerlesin inşallah Darısı bana 😍
Sel-sel MelodyFairy canım ilk benimde böyle çıkıyordu biraz daha sabredip sonra yap tekrar inşallah güzel haberler alırsın 🙏🥰
Aeylulb MelodyFairy kaset test almıştım ben onda çıktı bunda çıkmamıştı benim ki şuan bende yaptım ama kaset yaptım oda kuruma çizgisi gibi geldi bana onun için adetim 2 gün geçti kan vereceğim inşallah
MelodyFairy Sel-sel Ya umarım çünkü aşırı geçmedi böyle çıktı sonra pek görünmedi çizgi ama erken olduğunu düşündüm yani bakalım 5 inde yaptığımda nasıl çıkacak test 🥹