Fi557 çok geçmiş olsun, hastanelerde tıbbi genetik bölümü oluyor, oraya birden fazla kayıp yaşadığınızı söyleyip baktırabilirsiniz, tek tüp kan ile bakıyorlar, tek kaybım var derseniz genelde önemsemiyorlar, bizi yalana teşvik ediyorlar ama mecbur çocuğumuzun sağlığı için söylüyoruz 😕