Ozgeblgn07 Kubraa4747 bende vitaleye gidiyorum taner hocaya 39+5 normal düşünüyoruz çok memnunum doktorumdan tavsiye ederim
Betusyl mervesel_ en son 18500 tu doğum için vajinal doğum istediğim için gün vermedi 1-20 temmuz arası dedi . Haftaya çatı muayenesi yaptircam bakalım ne diyecek.
mervesel_ Betusyl kaçıncı haftada yapıyor çatı muayenesini bende nornal düşünüyorum haftaya kontrolüm var cuma güni 35+² de girmiş olacağım sancılarım var acaba yapar mı diye düşünüyorum
Betusyl Pinarx07 Taner beyden memnunum ama doğumu orda yapmıcam fiyattan dolayı ama takibimin hepsini ona yaptırdım haftaya son kez kontrolle gidicem Taner beye
Eso3 Bende Murat Alpay a gidiyorum 11 haftalık hamileyim memnunum doktorumdan doğum ücretini sormadım ama haftaya gittiğimde doğum paketini soracam daha iyi
Betusyl mervesel_ benimki 37+5 denk geliyor sancınız varsa bilmiyorum doktora nasıl bir karar verir bide bazı doktorlar yapmıyormuş. Belki açılma var mı diye bakabilir sancı varsa.
Betusyl Pinarx07 Doğum fiyatı benim için yüksek olduğu için eğitim araştırmada doğum düşünüyorum makul bir fiyat olsaydı medstarda doğum yapmayı tercih ederdim özel hastane olarak.
Betusyl Ozgeblgn07 aaa siz de mi Taner beydesiniz . Çatı muayenesi sonrası ağrı veya lekelenmeleriniz oldu mu bende haftaya olucamda.
Ozgeblgn07 Betusyl hayır hiç bir ağrım olmadı 20 saniye falan sürdü zaten ne bi ağrı ne bir lekelenme olmadı bende