gozdexx yanlış anlamayin kesinlikle beni başımıza ne gelcegi belli olmuyor oğlumda normal diye gittim 1 hafta hastanede kalmak zorunda kaldım sezeryan oldum üstüne ve evime 2 dakika olan hastaneden 3 saatlik yere sevk edildim yanınıza alın kullanmazsanız da eve geri gelir sonucta