Kızlar 7. Haftanin içindeyim . Bulantı hali , halsizlik peşimi hiç bırakmıyor . Yemek yapmayı unuttum desem yeridir . Buzdolabının önünden dahi geçince midem bulanır hale geldim . İştahsızlık keza aynı şekilde . Su bile içemiyorum 😔 betim benzim sarardı kaldı . Bir çirkinlik çöktü sanki üstüme . Ne zaman geçecek bu durum 😢 şuan bunu bile midem bulanarak yazıyorum . Tuzlu çubuklar ve leblebi en iyi arkadaşım oldu . Tavsiyelerinize açığım . Aynı hafta da olanlar sizin nasıl geçiyor ?