gamzekayaa1 değerleriniz gayet güzel artmış, daha bin olmamış değerle nasıl dış gebelik teşhisi koyuyorlar, gelen leke yerleşme kanaması olabilir, çünkü dış gebelik teşhisi şöyle koyuluyor, kan değeri plato çiziyor bi gün 50, 2 gün sonra 150 oldu diyelim, 2 gün sonra 100e düşüyor, 2 gün sonra bida kan verildiğinde 200 oluyor, kendi ekseninde yükseliyor, sizde hep artış olmuş, düşüş yok, 900 küsür değerlede kese görülmez zaten, vajinal ultrasonla en az 1500-2000 bin olduğunda görülüyor, o yumurtalıkta kist gibi gördüğü şey yumurta folikülleri oluyor, zamanla kayboluyor, her hamileliğin başında her kadında oluyor, eğer dış gebelik olsaydı mutlaka belli ederdi kendini, bence 2 gün daha bekleyip öyle muayeneye gidin