Bende çok şaşırdım şuan hastane hem temiz hem doktorlar kibar ve her gittiğimde doktoru görüyorum tansiyonuma dahi bakılıyor üstelik bu gittiğimde bana hediye bile verdiler mustela kremleri falan ilk bebegimide kendi memleketimde ki şehir hastanesinde doğum yapmıştım burasinida çok beğendim ben bu soyleninenlere şaşırdım acikcasi