Bende 13+5 im şuna ve aynı durum bende de var maalesef.sabah uyanıyorum göbek falan yok düz birşey yesem yada içsem hemen şişiyorum sanki 6 aylık hamileyim gibi.o şişkinlik beni aşırı rahatsız ediyor.hergün mutlaka maden suyu içiyorum.kronik gastritim var normalde mide koruyucu içmem gerekiyor hergün ama hamileliği öğrendiğimden beri içmiyorum doktorum tüm vitaminlerin ilaçların etkisini azaltacağını söyledi bu yüzden maden suyu içerek rahatlamaya çalışıyorum ama hiç bir şekilde geçmiyor şişlik.şuan da gecenin bu saatinde de şişkinlik yüzünden uyuyamıyorum evin içinde geziyorum rahatlarım belki diye ama nafile 😔 eğer bildiğiniz bebeğe zarar vermeyen doğal bir yol varsa öğrenmeyi çok isterim 🤲🏻