ozkangulkilic Kimi bebeği uyutur gazına iyi gelir diyor ki bende içiyorum kimiside tam tersi bebeklerde gaz yapar diyor hangisi doğru bu konuda bilgisi olanlar ne önerirsiniz içmeli miyiz?