karagull00 blkesr10 bnde ikiz için diretmistim yaşım 25 doktorum embriyon kaliteli genelde kalitesi düşük embriyoları veya bir kaç kez başarısız olmuslarinkini cift transfer yapıyoruz demisti
karagull00 blkesr10 inşallah olmazsın canım🤲🤲 Bende 2 Kasım’da transfer oldum şuan 32+5gunluk gebeyim zaman şu misali geçiyor sizler inşallah emeklerimizin karsiligini fazlasıyla alisiniz🤲
blkesr10 karagull00 sağlıcakla alırsın kucağına inşallah canım❤️💜 Daha yumurta toplama olmadan şiştim karnım çok şiş ağrıyor pcosum çok yumurtam var opudan sonra ne olucak Allah bilir
Gul616161 blkesr10 nasıl öyle yapar sana senin psikolojini nasıl kendi insiyatifine bırakıyor anlamıyorum. Bak benim ilk denemem de 2 yapmam dedi tamam dedim. Sonra tutmayınca 2 dedim direk tamam dedi hiç itiraz etmedi
blkesr10 Gul616161 yaşım küçük olduğu için sanırım bide minyon olduğum için ikiz tutarsa kaldıramayabilirsin dedi. 35 yaşından küçüklere 2 tane koymakta yasak sanırım
blkesr10 babyiscoming_ benim 16. Gün toplanmış olacak yani. Biraz gecikti :( çok yumurta olduğu için geç büyüdüler
blkesr10 Gul616161 evet ama doktor insiyatifine kalmış o sanırım çünkü yönetmelikte 35 yaşından büyüklere en fazla 2 transfer diyor. 35 yaşından küçüklere de sanırım tutmazsa 2. Ve 3. Transferde 2 tane koydurma hakkı var.
blkesr10 Gul616161 bide aslında bende 2 olsun şansım yüksek olsun diye düşünüyordum ama ikiz olmasını da çok tercih etmiyorum açıkcası hep bedenen kaldıramam
Gul616161 blkesr10 bende senin gibi kararsızdım aslında. Sonra ilkte çok üzüldüm ya dedimki aman allahın güvüne gitmesin 2 3 fark etmez.