Sermec27 farketmediniz yani sizde bende baskı var ama ağırlıktanmı anlayamıyorum kontrole gitmekten başka çözüm yok sanırım bende sezeryan olursa devlette olmayı düşünüyorum normal için özele dönmemişse boşuna özele gitmeyeyim dedimde devlette son ana kadar beklerlermi acaba döner diye onuda bilmiyorum kafam çok karışık