Tüp bebek ile hamile kaldım şuan son adet tarihime göre 6+5 gündeyiz . Salı günü keseyi gördük minik kanama alanı var ama ilaçlarını kullan dinlen geçer dedi doktorum . Dün lekelenmem olmuş . Bugün de aynı şekilde kahverengi lekelenme oldu . Tüp bebek ile gebe kalanlar sizde oldu mu acaba çok korkuyorum . Bu arada günde 3 kere Progestan fitil , 2 kere prolutex iğne ve 1 oksapar yapıyorum .