Zynp12 Kızlar varmı bu hastanede doğum yapan Dr ilgileri nasıl biraz bilgi verebilir misiniz.Dr önerisi de alabilirim
hayalim35 Zynp12 valla çok güzel doktorum muhteşemdi operatör doktordu kendisi bakıyordu doğum odası tek kişilik ve temiz servis odaları 2 kişilik en önemlisi ebeleri çiçek gibi
Zynp12 hayalim35 anladım tşk ederim. Benim haftam biraz ilerde acaba gitsem ilgilenirmi özelde fiyat aşırı artmış birazda sıkışığız bu aralar o yüzden devletten arıyorum bu aralar.
hayalim35 Zynp12 Ben ilk 3 ay giriş yapılması lazım die biliyorum ama kesin bilgim yok bilen varsa çıkar belki kaç haftalıksın