Baraj Kızlar 29unda sabah aç yeptırdım 468 çıkmıştı beta. Bugün tekrar test yaptırdım saat 3 gibi 2800 lerde çıktı ve tahminen 4 5 gün max 6 gün geciktim. Sonuca bakan hemşire şaşırdı yüksek gibi dedi gecikmene göre. Bilgisi olan var mı sizce normal mi?
FatmaB_ Baraj normal canım. Artması güzel bir şey. Hormonların yüksek olabilir. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🥰
Yeniyeniden Baraj sanmam benimde gecikmenin 2 günü 899 cikti 2 gun sonra 2200 cikti yani 4+4 günde 5+1 bugün kese göründü
Baraj Zeh-ra ya inşallah değildir açıkçası ikiz istemiyorum. Ama bazılarının değeri yüksek olup tek oluyormuş işte hormonlarla alakalı olabilir. Bakalım perşembe gideceğim doktora.
Baraj Yeniyeniden ikiz falan çıkmıyor yani. Erken döllenmede olabilir düşününce. Valla hem sorun mu var diye korktum hem ikiz olmasından açıkçası. Allah isteyene istediğini nasip etsin.