Bugün 32+0 olduk ve iki sorum var:
1- Bebek kilosu 1940gr normal mi (32 hafta için fazla değil mi?) (üç ölçüm de 32 haftaya uyumlu önden/arkadan gitme yok)
2- Çalışmaya devam edeceğim için çalışabilir kağıdı aldım. 06.07.2024’e kadar çalışabilir yazıyor raporda, 07.07.2024’te tekrar çalışamaz raporu almam gerekiyor mu yoksa bu raporun bitişi 06.04.2024 olduğu için bitiş tarihi direk yeterli olur mu?