umuut kalacaksın kuzum imtihan Buda. En büyüğü en acısı hemde. Zaman öyle hızlı ama öyle acı geçecek ki unutamıyorsun ama geçecek alışıyorsun malesef 2,5 yaşında öyle güzel bir evlat kaybettim ki 1,5 sene oldu. Gideli şimdi kızım gelecek nasipse 20 gün kaldı inşallah oğlum hala. Burnumda tütüyor bir başka çocuk görsem hala içim cız ediyor şimdi olsa. Dün tam 4 yaşına basmış. Olacaktı çok acı veriyor ama bir gün kavuşacağız yavrumla biliyorum