Turannnurr01 Gebelik sekerime de bakıldı sorun yok dedi doktor neden fazla çıkar dikkat edilmesi gereken biseyler varmı riski nedir yaşayan varsa
s13 Turannnurr01 çoğunlukla sebepsiz olmakla beraber, gebelik şekeri, şekerli gıdalar, hamur işleri, düşük ihtimalle de bebeğin yutkunmasında var olan sorunlar sebep olabilir. 23 haftamdan bu yana sınırda bende
Hulo2105 Turannnurr01 benimde şekerim çıkmadı ama bebeğin kilosu çok şekeri yasakladı karbonhidratı ya yarıya indirtti
Sevilaypak Turannnurr01 benimde fazla çıktı kızımda da böyleydi gebeliklerimde çok yemek yiyorum çok kilo alıyorum ondan tatlı karbonhidrat yemeyeceksin sağlıklı düzenli besleneceksin. Sanırım bundan dolayı bebeğim de 2 hafta önde gidiyor boy kilo olarak