Dilek_04 Buketelvr Merhabalar Nasılısınız bebeğinizin sağlıklı durumu nasıl oldu ? 13. Cüz okudum Rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah 🤲🏻 sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Buketelvr Dilek_04 çok korkuyorum Rabbım yardımcımız olsn hiçbir hastane bu doğumu gerceklestremeyiz diyor özel hastane kabul ediyor sadece
Dilek_04 Buketelvr ya kıyamam rabbim yardımcın olsun inşallah sağ salim bebeğini kucağına alırsın 🤲🏻 Neden kabul etmiyorlar durumunuz varsa özelde yapın doğumu kendinizide bebeğinizide riske atmayın . Hangi şehirde yaşıyorsunuz?
Buketelvr Dilek_04 konyada yaşıyorum yeterli aletimiz yok die geçiştiriyor devlet hastaneleri yapamayacaklqrini söylüyorlar durum.yok ama zorlicaz ozele
Dilek_04 Buketelvr Rabbim yardımcınız olsun inşallah 🤲🏻 şehir hastaneleri normalde güzel oluyor Konyada nasıldır bilmiyorum . İnşallah sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız 🤲🏻