Sue ben başlarda fazla kullanıyodum bu forumlardaki postlarda hep fazlası zarar dediler bende doktoruma sordum ilk gebeliğin bi sıkıntı olmaz ama ikinci gebeliği olan ilk gebeliğinde de bebeğinde sıkıntı olan hastalara veriyoruz alabilirdinde demişti