Deletedmom_115 Kızlar bunu çok duydum da faydasını gören var mı birde normal nesquikli süt mü içiyorsunuzz yoksa yuvarlak süte katılandan alıp sütle karıştırıp mı yiyorsunuz
EK96 Deletedmom_115 her gun bi kase nesquik yiyordum bilmiyorum ondan mi suan bebegim 2 hafta ileride gozukuyor sekerimde yok cok sukur
Deletedmom_115 Merviss07 toz olanı alıp sütü kaynatıp içine mi koyuyorsunuz ? Yoksa soğuk süt mü kaynatmadan içmeyin diyorlar ya
Nazd1 Deletedmom_115 bişey dicem bunu bilmiyordum ama sade süt içemiyordum bir dönem sadece nesquikli içebiliyordum şuan bebemin maşallahı var belkide doğruluk payı vardır😅
babygst Deletedmom_115 kahvaltılık ye özellikle kaşar kefir yumurta bu 3 ü mükemmel kilo aldırıyor 10 kilo ile gittim 3.750 doğdu kızım Bebek almış yani
Deletedmom_115 babygst yumurtayı yiyorum her zaman haşlanmış yiyyemezse pişirip yine yiyorum hergün bir kase yoğurt yiyorum ilk beneğim 3.200 doğdu bu biraz daha kilo alsın istiyorum açıkçası
bonik Kilo aldırsa ne olacak ki sağlıksız şeyler bunlar. Ballı süt ceviz badem yiyin mis gibi beslensin bebek.
myavocado Deletedmom_115 marka olarak değil ama en iyi ve sağlıklı alternatif pastörize günlük sütler. Ben Ankara’da olduğum için aoç ninkini alıyorum.
SrpYlmz Deletedmom_115 bütün marketteki hazır sütler pastörize edilmiş sütler zaten ben genelde içim içiyorum sek de onerebilirim
Badgirl_ Gecen ay bebegin gelisimi 10 gun gerideydi ben kesgin sut ictim bi sonraki kontrole kadar gittgmde haftasni yakalamıştı 😁