Duygu01 Duygucum bugün ultrason sonucum güzel geçti elhamdulillah ve bir kızım oluyor doktorumun tahmini netleşti Rabbim herkese tatdırsın bu güzel duyguları ya kuzucuğumu dört boyutlu gördüm aşık olunası bişey evlat darısı başına canım inşallah sende yaşarsın bu mutluluğu görünce minnoşunu 🤲🏻🤲🏻🥰🥰🥰👧🏻