2 gündür başlık açıyorum gören vardır belki, bugün tekrar nst girdim 2. Doz ciger iğnesi vuruldu. Sancım çıktı yine rahim düne göre kısalmış yatış vermem lazım dedi 31+0 dayız. Korkuyorum, elimizden geldiğince içerde tutmaya çalışacaz dediler. Dua edin bize 🙏🏻🙏🏻