Yaseminmur26 Kızlar ikili tarama 11. Haftada yapılıyormuş ama kontrolüm olduğu zaman 10+5 günlük oluyor acaba doktor yapar mı o gün daha sonra mı test yapar
Aslihanbas Yaseminmur26 Bende 10+5 te gitmiştim 12 haftaya kadar bekledim öyle yaptılar ikili taramamı
Ayse-2023 Yaseminmur26 perinatolojiden randevu almanız gerekiyor ama normal kontrolde ikili test yapmaz
Ayse-2023 Yaseminmur26 gittiğinizde söyler daha zamanınız var diye söylememiş olabilir yada siz sorarsınız direk kendisi yönlendiriyo zaten
Freefam Freefam 12 hafta en iyisi benim de daha once 10+ larda yapmislardi sonra sonuc dogru cikmadi erken yapilmis test falan dediler oyle seyler yasamayin hic 12 yaptirin en iyisi