Seyma2424 Merhaba aranızda yeniyim adetim geçeli 15 gün oldu kanda pozitif çıktı 7 haftalık gözüküyor ultrasonda bakıldı ama kese gözükmedi Salı günü beta 117 çarşamba 166 bugünde 430 çıktı progestan 13 normal gelmiyor bana tecrübelerinizi ihtiyacım var
myavocado Seyma2424 aslında beta artışınız olması gerektiği gibi, 7. haftada kese gözükmeme nedeni geç döllenme olabilir mi ? Doktorunuz ne dedi artışa