Merhaba canım Anneler size merak ettiğim bir soru var . Doğumuma 40 gün kaldı normal doğum çok istiyorum evet zor belki hayatımda hiç tatmadığım yaşamadığım bir an olucak benim için . Ben doğumdan hemen sonra kalkıp ayaklanmak bebeğime yetmek istiyorum en çok normal doğumu istememin sebebi bu . Asıl soruya gelicek olursam en korktuğum doğum sırasında kesi atılması ve dikilmesi . Şehir hastanesinde doğum yapmayı planlıyorum ama onlar uyuşturmadan biliyorsunuz kesi atıp dikiyorlar. Vajinal yırtılmam olmaması için ne yapmalıyım doğum sırasında . Dikişsiz ve kesisiz doğum yapan Anneler burada mı?