BeyzaGrcn öncelikle gözünüz aydin, Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 🤗🙏 İsmin bizce güzel olup olmamasından öte, lütfen size bu saygısızlığı yapmalarına izin vermeyin. Sultan tamam hadi adamışlar koyun gönülleri olsun ama diğer ve asıl ismi sizin gönlünüzden geçen olmalı. Hala ve babaannenin böyle bir hakkı olduğunu düşünmüyorum. Hele ki size emirvaki yapmaları gerçekten çok çok çirkin bir davranış.