Kızlar 7. Ayıma girdim doğuma az kaldı inşallah ama yeni yeni başladı beni sürekli elektrik çarpıyor hissi var bir anda ya kalçama ya sol omzuma birşey çarpıyo sanki elektrk gibi o an bir acı oluyor saniyelik magnezyum düzenli kullanıyorum neden sizce olan var mı??