Kızlar ben 9+5 haftalık hamileyim, bu 2. Gebeliğim, kızımda asla böyle değildim hep kafaya takıyorum, acaba ağladığımda kalbi durdu mu, acaba ters bir şey oldu mu diye düşünmeden edemiyorum, zaten hareket etse bile hissedemem henüz çok minik, en fazla kasık ağrısı bel ağrısı falan olunca içim rahat ediyor, nasıl geçecek böyle bilmiyorum. Hatta karnıma kafayı taktım, hemen şişmişti sanki inmiş gibi hissediyorum, indiyse ters bir durum var gibi hissediyorum, ya da iştahsızım normalde sabahları da midem bulanır, niye bulamadı niye canım bunu yemek istiyor diyorum, hareket etse rahatlıcam, korkuyorum da doktora gitmekten ya ters bir şey varsa diyorum. 😔