Geçen perşembe kontrolüm vardı sancılarım çıktı ama doğuracak kadar değil gün içinde bazen şiddetli bazen az sancılarım oluyor diyorum galiba doğurcam ama devamı gelmiyor pilates ördek yürüyüşü yürüyüş her türlü tuşa basıyorum 🤣 bazen diyorum bir an önce doğsun sonra bir korku sarıyor içimi hastane ortamı çok geriyor beni sizler ne durumdasınız son düzlükteki anneler