Hasibeeee çok geçmiş olsun canım bende evde merdivenden düşmüştüm yakın haftalarda ama riskli gebelik olduğum için bişey olmadı ama eşim panik oldu gittik şükür bir şey çıkmadı ama sende kendini kontrol et kanama vs inşallah olmaz takipte kal aksi bir şey olursa doktora git sancı vs olursada.