hamileliğimin üçüncü ayında nefes alamama problemi burun eti büyümesi ile beraber uykuda nefessiz kalıp korkarak uyanma, sprey kullanımı ve bazı ilaçların kullanımı ve hastane süreçleri yaşadım. O günden beridir de uykuya dalmadan problem yaşıyorum. Hamileliğimin 38.Haftasındayım hala burnum tıkanık ve hala uykuya dalamıyorum. Her gece melisa çayı içiyorum. Stres yapmayım uyuyayım diye.
Tam bu rutine alışmaya çalışıp gün içinde kendimi mutlu etmeye çalışmaya başlamışken
İki gün önce doğum sebebiyle işten çıkarıldım. Bütün planlarım alt üst oldu. Eşimin de iyi bir maaşı yok. Tüm geçimi ben sağlıyor gibiydim. Büyük bir stres, endişe yaşıyorum. Her ne kadar takmayım dayanayım şurda az kaldı diyorum ama engel olamıyorum. Perşembe günü doğumum var.
Bebeğimde strese bağlı sorunlar oluşur mu çok korkuyorum.
Var mı benim gibi şeyler yaşayıp bebişini sağlıkla kucağına alıp büyüten