yyaassoo Adetim 5 gün gecikti test yaptım pozitif çıktı. Bugün doktora gittim kese göremedim dedi beta hcg 710 geldi pazartesi tekrar beta kontrolü istedi. 710 yüksek bir beta değeri diye biliyorum ama anlamlandıramadım
myavocado yyaassoo beta 3000bini geçtiğinde kese gözüküyor. Endişe etmeyin ben de 46 beta ile öğrenmiştim adete 4 gün kala, 3 gün sonra tekrar beta verdim 400 gibi bir şeydi, doktor gözükmez diye bakmamıştı bile, 5+3de çağırmıştı kese için
Rabia97 yyaassoo ben 57 ile öğrendim gebeliğimi 2 gün sonra yani çarşamba günü 199 olmuştu doktor artışı çok güzel haftaya çarşamba gel dedi acaba benimkini de görebilir mi tereddüt ettim şimdi
sutlukahve_ Var canım gebelik ama beta düşük olduğu için henüz keseyi görmemiş olabilirsin vajinalde 1500 lerde karından ultrasonda 3000 olunca görünüyor sağlıkla gelsin
yyaassoo Pazartesiyi bekleyemedim akşam acile gidip bir test daha yaptırdım 750 geldi yükselmiş biraz ama umarım dahada yükselir 🥹❤️