gozdexx
Ya bişey soracaktım canım sana şimdi trendyolda geri iade kodu oluştururken gel al noktasına mi birakacaksininz yoksa kargo şubesine mi diye seçenek varya ben evden teslim vermek istiyorum şimdi orda şubeye bırakıyorum diye seçip sonramı ariycam şubeyi yada forumu dolduracam evden almaları için nasıl oluyo birde özel olarak cagirdigimizda ek ücret veriyomuyuz kargoya