Kızlar 13 haftalık olcam mide hılantım hala tavan herşeyden tiksiniyorum şimdi ben 3 haftadır zofer kullanıyırum. Ama oda tam rahatlatmıyo şimdi bitti sizce onzyd veya zofran ben en cok onun etkiisini gördüm dediğiniz varmı bu arada artı olarak günde 4 tane prilam kullanıyorum