Kızlar merhaba sanırım geç döllenme yaşıyorum 20. Gün gecikme hamile olduğumu öğrenmiştim değerim düşük olduğu için doktor kimyasla gözüyle bakmıştı 2 gün önce 13.9 du bugün 33.94 olmuş vajinal ultrason yapıldı rahim kalinlasmis kese oluşmaya başlamış gibi görünüyor dedi yinede kimyasal olma ihtimali varmı acaba progestan verdi vajinal kullanacaksın dedi