cnsucan35 Arkadaşlar merhaba bugün doktora gittim 2li tarama testi oldum.bu arada 12+1 günlük ve hamileyim 🙏 doktora cinsiyeti bellimi dedim şimdilik görünen bişey yok fakat kız olabilir? Dedi ama kesin değil dedi.Yani görmese kız demezdi diye dusunuyorum.Rabbim hayırlısını versin merak ediyorum sadece olabilir dedi ama kız diye dusunuyorum ben sizinde bu şekilde bişey haziranınız olupda değişen yada gerekmesen cinsiyet olayınız oldumu ?
Yalinn8 cnsucan35 demek ki daha "olabilir" noktasinda, netlesmemis. Burada degisen yuzlerce deneyim okudum. Dolayisiyla sizinki de degisebilir😉
Selintosh cnsucan35 ayrıntılı ultrasona kdr değişmeler olduğunu hep duyuyorum, bence ayrıntılıda söyleneni ciddi alın.Bana da 12. Haftada erkeğe benziyor denmişti, sonradan değişmedi ama ayrıntılıda kesin öğrenene kdr kimseye söylememiştik
merved 12 haftadan önce doktorum kız olabilir demişti sonra ikili taramada erkek gibi dendi 16. Haftada erkek olduğunu kesin öğrendik 😊 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah